۷ پاسخ

عزیزم من همیشه تاپیکاتو که میبینم اکثرا خودتو درگیر وزن نینی کردی اینجوری که پیر میکنی خودتو همین که وزنش رو نمودار باشه و رشدش طبیعی باشه خوبه

سلام گلم دخترت خیلی خوب وزن گرفته دختر من تو ماهگی ۶و ۱۰۰ بود گفتند خوبه،وزن تولد۲۸۵۰

من ۱۴سال پیش به دخترم شیر خشک وای سوی میدادم خارجی بود به پسرم رفلاکس داشت ببلاک میدادم ماشاالله تپل بودن وبندبند بود بدنشون الانم به این دخترم آپتامیل میدم فعلا راضی هستم ازش اما بخاطر کمبود شیرخشک ترسیدم برم سراغ اون شیر قدیمیه دخترم وای سوی خیلی خوب بود خیلی اما همون موقع کمیاب بود حتی به پسرمم نتونستم بدم اون موقع اما چون دخترم بهش عادت داشت هیچ شیری وقبول نمیکرد فقط اونو دوست داشت تا دوسالش فقط همونو خورد نه رفلاکس نه دلدرد نه حساسیت هیچی نگرفت تپل تپل بود حسابی

شیرخشک میدی؟

نسبت به وزن تولد حساب کن چه قدر بوده تولد

نمیدونم دختر من یه ماهگی پنج کیلو بود 🙁🙁

هفته ای دویست گرم نرمالش عزیزم ب نظرم اکی

سوال های مرتبط