خانما شما هم دکتر بهتون قرص ب ۱ داده؟

۶ پاسخ

چیز خطرناکی نیس عزیزم بخاطر ورم هست ک خون رسانی نمیشه حالا باز میخوای برو بگو ب دکترت

به منم داده ولی من مشکلی هم نداشتم الانم میخورم

مامانمم سر داداشم آخریه اینجوری بود بعد زایمان خوب شد انگشتاش

اره بی حس کلا هست بیشتر وقتا زیاد میشه خواب میره گز گز میکنه دکتر گفت بعد زایمان خوب میشه

بمن داده بخاطر اینک ورم زیاد داشتم و کرم باعث شده خونرسانی نشه ب دستم،دست راستم ۴ تا انگشتاش کلا سر هست ب دکتر گفتم ب ۱ داد بهم

نه واسه چی داده بهت؟حالت تهوع؟

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ونهم بارداری