چیز خطرناکی نیس عزیزم بخاطر ورم هست ک خون رسانی نمیشه حالا باز میخوای برو بگو ب دکترت
به منم داده ولی من مشکلی هم نداشتم الانم میخورم
مامانمم سر داداشم آخریه اینجوری بود بعد زایمان خوب شد انگشتاش
اره بی حس کلا هست بیشتر وقتا زیاد میشه خواب میره گز گز میکنه دکتر گفت بعد زایمان خوب میشه
بمن داده بخاطر اینک ورم زیاد داشتم و کرم باعث شده خونرسانی نشه ب دستم،دست راستم ۴ تا انگشتاش کلا سر هست ب دکتر گفتم ب ۱ داد بهم
نه واسه چی داده بهت؟حالت تهوع؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.