۶ پاسخ

هفت ماه ک چیزی نیس من دوسال دو ماه اقدام ولی چاره چیه تا خدا نخواد نمیشه

چجوری اقدام میکنی ؟ روز در میون ؟

دو سال ..

ناامید نشو عزیزم من سرپسرم دقیقت ماه هشتم باردار شدم

این ک بدتره میخوره تو ذوق ادم😑 ادمو دیونه میکنه

من چی بگم توی این یک سال اکثر ماه ها با بیبی چک مثبت پرنگ پریود میشدم

سوال های مرتبط

لعیا لعیا قصد بارداری