دخترمن ریفلاکس پنهان اول داشت بعدا ریفلاکس شدید درگیر شد به طوری شیر میره تو گلوش
یعنی وقتی شیر دادی آروغ گیر کردی
بچه تو خواب یا امکان داره بیداری شیر برگشت کنه تو مری وراه تنفس شو بگیره این وحشتناک
حالا شیر بالا میاره یه طرف داستان
یه دفعه اینقدر طول کشیدنفس اش بالا بیاد که ما به اورژانس زنگ زدیم
خدا خودش پشت و پناه همه نی نی ها باشه خیلی برای یه مادر سخته این اتفاق ها تجربه کنه😭
بعد اون اتفاق دکتر گفت شیر شو کم کم بهش بده ولی پر تکرار
مثلاً ۳۰سی سی آب با یک پیمانه شیر خشک
این دوتا ۱۵تا ۱۵تا بهش بده
یا الان ۶۰سی سی دوتا ۳۰تایی بهش بده آروغ گیری بشه ما بین شیردهی
سلام الهی من دور تون بگردم چقدر سختی شما ها دارید میکشید
همش من فکر میکردم خیلی دارم اذیت میشم 😔
دختر منم ریفلاکس داره
شیرخشک نان ای آر میدادم دکتر عوض کرد تروویتال ای آر میدم همچنین
پودر کیموبلاک استفاده کردم
الان دکتر شربت کیدوزول تجویز کرد
وزنش تو دوماهگی ۵کیلو
دکتر گفت کمه باید ۵و ۳۰۰باشه
وزن بدوتولد ۳۲۸۰بود
دختر من ۵۴۰۰ بود
وزن تولدش ۳ ، گفت نسبت به اون خوبه اگه بیشتر بشه که بهتره ولی الانم خوبه . بچت وزن تولدش چقدره؟
من دیگه از اول سه ماهگی به جای آد دارم مولتی ویتامین میدم بهتر شیر میخوره ولی رفلاکس داره بالا میاره
ب دکتر بگو دختر من ۴ ماهشه ۵ و نیمه 😵💫🤕
۵۸۰۰ بود که نسبت به وزن تولدش دکتر گفت خیلی خوبه
آخ چرا اینقدر کم حتما دلیلی داره
پسر من دو ماهگی ۶ بود
دختر منم پنج کیلو هرروزم کمتر از قبل شیر میخوره رفلاکس و آلرژی داره😢
چند کیلو به دنیا اومده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.