هزار ماشاالله عالیه 😍با همین فرمان برو جلو
عزیزم بیشتر چی می خوری؟ وزن خودت چقدر بالا رفته؟
من بیچاره دائم وارم میخورم،هرکاری که باید میکنم صدکم ۷هست😔
ن عزیزم
منم بچم 28هفته
1370بود
زده بود 90درصد
بعد دکتر گفت 90درصد بچه درشتی
و تپل
وزن ام الان ۸۴
نه خیلی خوبه منم تقریبا همین بود گفت خوبه دکتر ....
یعنی خیلی تپله
چی بیشتر میخوری و وزن خودت چنده ؟
یعنی از ۹۰ درصد بچه های هم هفته ی خودش وزنش بیشتر
نه یعنی ماشاالله وزنش خوب بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.