ماماناااا صدو ۹۰ خیلی بده؟ واس هفته من ۳۰ هفته ۵ روز وزنش ۱۹۰۰

۸ پاسخ

هزار ماشاالله عالیه 😍با همین فرمان برو جلو
عزیزم بیشتر چی می خوری؟ وزن خودت چقدر بالا رفته؟

من بیچاره دائم وارم میخورم،هرکاری که باید میکنم صدکم ۷هست😔

ن عزیزم
منم بچم 28هفته
1370بود
زده بود 90درصد
بعد دکتر گفت 90درصد بچه درشتی
و تپل

وزن ام الان ۸۴

نه خیلی خوبه منم تقریبا همین بود گفت خوبه دکتر ....

یعنی خیلی تپله
چی بیشتر میخوری و وزن خودت چنده ؟

یعنی از ۹۰ درصد بچه های هم هفته ی خودش وزنش بیشتر

نه یعنی ماشاالله وزنش خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی
مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری