خانما ماه نهم چجوری میگذره؟زود یا دیر خسته شدم دیگه

۱۳ پاسخ

از ۵ به بعد واسه من خیلی زود گذشت

واسه من زود میگذره ولی همش دردای ناجور دارم خسته شدم

خیلی زود میگذره

خیلی دیییر

بستگي داره مدل زايمانت چي باشه سزارين باشي زود ميگذره طبيعي باشي نميگذره بلاتكليفي ديوونت ميكنه

ب نظرمن زود میگذره عزیزم

منم درد دارم و زیر دلم تیر میکشه اینجوری نبودم چند روزه ترک هم خوردم☹️☹️
دکترم برام سرم نوشت که دردام قطع بشن عصر ویزیت شدم

ماه نهم من دردهای عجیب غریب دارم درد لگن ، درد شکم، درد واژن، درد کمر، سنگینی فراوون😪

منم تازه رفتم ۹.فعلا که یکم سخت میگذره.اما فکر نکنم دیر بگذره

زود میگذره به نظرم حالا یا چون من خیلی از زایمان میترسم

من دیگه چهار روز دیگه سزارین میکنم

برای من ۹ داره زود میگذره فعلا برعکس ۸ نحس و نکبتی

برای من داره زود میگذره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی