من بهش یه شربت دادم دیگه خوب شد
7ماهگی دیگه دارو ندادم
پنتوپرازول
و یه سری نکات که فوق تخصص گفتن رعایت کردیم
دخترم هنوز ک خوب نشده🥴دوستم دخترش رفلاکس داشت میگفت غذاخور ک شد خوب شده
ماشاءالله الآنم دخترش تپله و همه چی میخوره 😍
منم هر چی دارو دادم اصلا خوب نشد
میگن تا یک سالگی همینه
چند روزه خیلی بد داره شیر میخوره
خیلی شیر میخورد🫤 الان بدتر شده جای بهتر شدن
من با فاموتیدین خیلییی بهترشد
دوماه دارو مصرف کرد بهتر شد
هنوز خوب نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.