۹ پاسخ

من گذاشتم
راحت هم خوابید
حتی اونموقع شبا نمیخوابید میزاشتم داخلش توی خونه تابش میدادم میخوابید

کالسکه دلیجان هست مدل بنیتا

گفتم شاید کوچک باشه بچه نشع بزاریم

منکه میزارم چرانزاریم اخه؟

کااسکه رو به حالت خوابیده کن بچه رو بزارش توش اشکالش چیه

نهههه راحت تخت میگیره میخابه فقط من شاهان قنداق میکردم شما دست احتیاط ببر

اگه کالسکه اش کامل خوابیده میشه که بچه راحت باشه نه . کالسکه پسر من کامل نمی‌خوابه باید وقتی نشستن یاد گرفت بعد بذارم داخلش

به من که گفتن تا ۴،۵ماهگی نزارین

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی