من بیبی لند گرفتم.ارزونه.میگن سر شیشه اونت هم بهش میخوره.گفتمهزینه الکی نکنم شاید اصلا شیشه شیر دوس نداشت
بنظرم اول کار مارک گرون نخر
ممکن بچت پستونک نخوره کلا
بهترین انتخابارو کردی تو برندا، منم دقیقا همینرو بعد کلی تحقیق خریدم، فقط حواست باشه شیشه مدل سر پهن یا همون آپشن پلاس بخری
من شیشه شیر دکتر برانز خریدم مدل سه تاییشو یکی ۱۵۰ دوتا هم بزرگتره پستونک یکی خواهرشوهرم خرید براش بی بی لنده
من برای دخترم اورتدنسی گرفتم پستونک... شیشه سر گرد گرفتم
من شیشه ۱۵۰ میل دکتر برون آپشن پلاس طلقی گرفتم. (مدل تپلش که بیشتر شبیه سینه مادره)
پستونک هم خب اونت با اینکه با اون قیمت قیافه نداره ولی چون پذیرشش بالاتره گرفتمش.
بنظرم همین بیبی لند طرح اونت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.