برای قشنگی جنین وپرمویی چی خوبه بخورم

۶ پاسخ

ازهمون اول بارداریم تا موقع زایمان😊سیب واسه تپلی بچه خوبه

اینجا نوشته عسل کنجد

تصویر

مرسی عزیزان

کیوی خیلی پر مو میکنه

من سیب وشیر خوردم بارداری اولم دخترم عین ماه دراومد تاالان هم قشنگه موهاش بوره

انجیر ، قورمه سبزی من شنیدم

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان نمیدونم جنسیت مامان نمیدونم جنسیت ۶ ماهگی
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری