سلام برا کولیک چه مصرف کنم برا بچه ام ۲ ماه ۱۱ روزشه

۱۶ پاسخ

من بی بی کر و گریپ واتر میدم خوبه

من بیبی کر میدم و راضیم

قطره کولیف خیلی خوبه.
من چند نوع قطره رو که دکتر گفت امتحان کردم هیچکدوم خوب نبود
به توصیه یه نفر کولیف دادم عالیه

این شربت گیاه از کجا بخرم

از کجا بگیرمشون

اینفاکول هم تعریفشو شنیدم ولی هیچ داروخونه ای نداره فقط سیسمونی فروشا دارن و اینکه مورد تایید وزارت بهداشت نیست از چندتا دکترهم پرسیدم تایید نمیکردن

قطره پدیابست

شربت گیاهیه
از سلامتکده گرفتم
برای رفلاکس شدیدش و کولیک
مثل آب روی آتیشه بود..

به نظر شما گوش درد نداره

اونم میارم فردا از داروخانه

من اکثر قطره ها رو به دخترم دادم پدیا بست و پدی لاکت از همه بهتر بود

من اینفاکل میدادم خیلی خوب بود

هم شربت پدی لاکت دادم هم کولیک هم بی بی کر هی شبا بد تر مشه

من کولیکید میدم راضیم

من کولیک پدیا بست با گریپ میکسچر و پدی لاکت میدادم

شربت ذریه طیبه

سوال های مرتبط