۳ پاسخ

بچه های تو این سن رو باید متخصص اطفال برد اونا تخصصی تر میتونن دارو بدن

من برا تب پسرمو بردم بهش 100داد ازهمین شربتای پودری ک باید اب اضافه کنی روزی یکبار هربار سه تا قطره چکان سرساعت بدی خوب میشه

ببر متخصص اطفال بهتره این دارو دوزش بالاس بهش نده

سوال های مرتبط