مامان سلام، علائم رفلاکس چیاهست؟میشه بگید ،

۴ پاسخ

خس خس کردن دستشو میبره ب سرش موهاشو میکشه صورتشو میمیاله بغلش میکنی سرشو میبره عقب وول میخوره گاهی سرفه ام میکنه بینیشم کیپ میشه ممکنه همه این علائم رو نداشته باشع پسر من رفلاکس پنهان داشت بینیش خیلی کیپ میشد سینش خس خس میکرد مث سرماخوردگی

ببرش دکتر منم دخترم داره دیشب بردمش دکتر دارو داده شیرخشک هم داده

بالا آوردن پرتابی و جهشی
دهن پر از تف میشه
خر خر بینی
موقع شیر خوردن گریه میکنن
گاهی حالت جوییدن دارن


وقتی غذا خور بشن خوب میشن

پسر منم اینجوریه 🥲

استفراغ، خس خس، ترش کردن

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح❤ مامان محمد صالح❤ ۱۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱۰ ماهگی