۶ پاسخ

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

من بدون پوست میدم با چاقو تیکه میکنم فقط گوشتش میدم
پوستش سنگینه

اتفاقا گیلاس اینا رانش هم میاره

من میدم خیلی ام دوس داره باعث یبوست هم نشده

اتفاقا میوه های تابستون یشتر اسهال میاره تا یبوست احتمالا به خاطر یه چیز دیگه بوده یا سردیش شده بهش نبات داغ بده

من میدم خیلی هم دوست داره

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی