سلام ماماناااا
بچم یروز و نیمه پی پی نکرده‌ چیکار‌کنم😭😭

۶ پاسخ

اشکال نداره عزیزم تا سه چهار روز من بوده که پیپی نکنه چیزی هم نشده

اگه اذیت نیس ، عیبی نداره ممکنه چند روز شماره ۲ نکنن

بچه تا ۱۰ روز طببعی پسرمن الان هر۴روز پی پی میکن شبدخوتد میدی یا شیرخشک شکمش دورنافشو باروعن زیتون گرم شده مثل عقربه ساعت ماساژ بده

‌اگه گریه وناراحتی نداره مشکلی نیست

تا یک هفته طبیعیه

فک نکنم عیبی داشته باشه من شنیدم حتی توی بعضی بچه ها تا ۴ روزم اشکال نداره ولی میخوای با روغن زیتون یکم شکمشو ماساژ بده ولی احتمال زیاد تا فردا پی پی کنه

سوال های مرتبط