خانما قد بچه شش ماه 66خیلیدکمه ؟؟ چیکار کنم ببرم دکتر

۱۱ پاسخ

😐😅

وا کی گفته کمه خیلی هم خوبه طبیعی و نرمال داره رشد میکنه دکتر براچیشه

مال دخترم 65ونیم گفتن خوبه

بچه منم همین بود
تولدش چقد بود؟

وااا چه حرفااا دختر من ٦٤ بود رو خط نرماله

والا دختر منم همین بود
روند رشد قدیش خوب بوده

قد ب پدر میره وزن هم باید نسبت ب روز تولدش اندازه گیری بشه اصلا هم با بقیه بچها مقایسش نکن

بچه منم ۶ماهه قدش همینه .بهداشت به من گفت نرماله .

طبیعیه رو‌ رنج نرمال هست

وا کی گفته کمه
بعدم اگر فکر میکنی کوتاهه
همه چیز بچه ژنتیکیه
همه ی خانوادتون قد بلند هستید؟

کی گفته کمه؟!

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی