بعدازظهر باید برم انتی خیلی استرس دارم

۶ پاسخ

ريلكس باش خدا بزرگه

چند هفته هستی عزیزم ؟

اصلا استرس نداشته باش آروم ریلکس قشنگ با آرامش برو دیدن نینی

نگران نباش خیره ان شاالله
کلا بارداری همش اضطرابه

ایشالا به خوبی این مرحله رو هم میگذرونی ❤️✨

خیره نگران نباش منم دیروز رفتم 😍💚

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته شانزدهم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری