۱۴ پاسخ

هییی خواهر دخترمنم همینه

من ک دیگه رد دادم

در حد زیااااد
ولی خیلی با آرامش باهاش برخورد میکنم چون منم بخوام داد بزنم بدتر میکنه

من تا وقتی چیزی خطر نداشته باشه دیگه زیاد باهاش درگیر نمیشم.

منم اینجوریه خیلی خستم‌کنار همه اینا وقتی ام داد میزنم تا چن روز حالم بده ک مادر خوبی نیستم

وای پسر منم همینطور شده جدیدن همه کارو با جیغو گریه پیش میبره دارم صبوری میکنم فقط که عکس العمل نشون ندم به گریه هاشم سعی میکنم توجه نکنم تا از سرش بیوفته و این قسمت سنو رد کنه

وای پسره منم از صب بیدار میشه ی سرهههه جیغ
همسایمون امروز میگف چرا آراد اینقد نق میزنه اخه

تا ۵ سالگی همینه و اقتضای سنشونه... نباید وارد بازی لج بشیم باهاشون.

فک کنم اقتضای سنشونه
همه یهو ۲ سال ب بعد لجباز شدن😂

وایییی من دیگه دیونه شدم به سیم آخر زدم اینقدلجبازی میکنه گریه میکنه جیغ میزنه حرف گوش نمیده میبرمش بیرون میپره جلو ماشینا یکسره راه میره و میدوه منم دنبالش یک دقیقه یجا بندنمیشه

نوراام همینهههه حتی تو خواااب😭😭

وای دایان هم همینطوره دیونم کرده

وای همین الان صدای جیغش مغزموپرکرده

پسر منم همینه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی
مامان 🩵شاهان&آیهان🩵 مامان 🩵شاهان&آیهان🩵 ۵ ماهگی