خانما ارمایش ژنتیک دادم
میگه جنسیت دختره
بعد سونو برم تغییر میکنه یا درست گفتن

۵ پاسخ

اره دیگ همونه

اره درسته

اره درسته

آنومالی نرفتی هنوز؟
تا یه درصد بالایی نتیجه سلفری درسته

اگه سلفری دادی درسته

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری