من قبلا بارداری 75 بودم با قد 170
رژیم سالم خوری گرفتم تو 4 فکنم شدم 63 کیلو
بعد رژیم ول کردم تو 64 حامله شدم الان 75 هستم
زایمان کنم انشاالله یک ماه به خودم استراحت میدم باز سالم خوری شروع میکنم
بنظرم با نظم فست نگیر
۳ روز بگیر ۲ روز نگیر ۱ روز بگیر ۳ روز نگیر
حالت شوک باشه بهتره،طبق تجربه م
من با آمپول اسپارتینا از ۹۱ اومدم ۸۱
تجربه من میگه فقط سالم بخور
ینی قند و شکر و آرد سفید و... حذف کن
شاید یه ماه اول سخت باشه
بعد کمکم راه میفتی
سخت نگیر
حرص نخور
مایعات بخور بیشتر
خلاصه یه برنامه اصلاح سبک غذایی برا خودت بریز
حالا به مامان بچه کوچیک نمیشه گفت خوابتو تنظیم کن و ورزش منظم فلان
ولی هر چی در توانت بود انجام بده و عجله نکن
سلام میشه بگی چیکار میکنی چیا میخوری چیا نمیخوری فست چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.