آسپیرین تا کی باید مصرف کنیم ؟

۵ پاسخ

٣٦ هفته بمن گف

به منم بهداشت گفت ۳۶ هفته و ۱ روز که شد دیگه نباید بخوری

من اول۳۶قطعش کردم

به من گفت ۳۶هفته

دکتر به من گفت تا اول ۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان نینی خوشگل مامان نینی خوشگل ۱۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان joje مامان joje روزهای ابتدایی تولد