برای نوزاد چه برندی بگیرم شامپوش اینارو

۷ پاسخ

من فیروز با پینو استفاده میکنم

فیروز بگیر به صرفه و مورد اطمینان

من پینو گرفتم

برا شامپو من فیروز میگیرم چون چشم رو اصلا نمیسوزونه و کف آنچنان زیادی نمیکنه که بخوای سر بچه رو خیلییی بمالید ولی خیلی خوب تمیز می‌کنه ... یکم بزرگتر بشه شامپو خرسی گلرنگ میگیرم چون بوی خیلی خوبی میده من دوست دارم بوش رو

من شامپو سر پینو گرفتم.
شامپو بدن و مایع لباس و پودر صابون اینا رو فیروز.
تجربه ای هم ندارم که خوبن یا نه بر اساس نظراتی که خونده بودم گرفتم. زیاد نگرفتم هر کدوم یه دونه گرفتم که اگه نساخت عوضش کنم

من نظرم فیروز
چون خودشو ثابت کرده دیگه

من پینو میخاستم بگیرم. رفتم خرید جوگیر شدم بیبی کوکول گرفتم خیلی بوی خوبی میدن😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد