من فیروز با پینو استفاده میکنم
فیروز بگیر به صرفه و مورد اطمینان
من پینو گرفتم
برا شامپو من فیروز میگیرم چون چشم رو اصلا نمیسوزونه و کف آنچنان زیادی نمیکنه که بخوای سر بچه رو خیلییی بمالید ولی خیلی خوب تمیز میکنه ... یکم بزرگتر بشه شامپو خرسی گلرنگ میگیرم چون بوی خیلی خوبی میده من دوست دارم بوش رو
من شامپو سر پینو گرفتم.
شامپو بدن و مایع لباس و پودر صابون اینا رو فیروز.
تجربه ای هم ندارم که خوبن یا نه بر اساس نظراتی که خونده بودم گرفتم. زیاد نگرفتم هر کدوم یه دونه گرفتم که اگه نساخت عوضش کنم
من نظرم فیروز
چون خودشو ثابت کرده دیگه
من پینو میخاستم بگیرم. رفتم خرید جوگیر شدم بیبی کوکول گرفتم خیلی بوی خوبی میدن😮💨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.