۶ پاسخ

من وقتی کولر روشنه اینطوری میشم ولی با نسخه دکترم دیفن هیدرامین و اسپری بینی سدیم کربنات مصرف کردم خیلی بهترم

پس حتما برو دکتر سرخود چیزی مصرف نکن

برو دکتر
سرفه خوب نیست فشار به شکم میاد

چرا دکتر نمیری

عزیزم حتما به دکتر مراجعه کن و اینکه اگر دیابت نداری میتونی یک قاشق مربا خوری عسل بخوری ناشتا بهترت میکنه

کلی جنس جدید نوزادی واسه تو راهی های نازتون اوردیم
همه با کیفیت عالی و صد در صد پنبه
همه قیمت لباس تو کانالمون موجوده

یه عالمه مامان عضو هستن خرید کردن و از خریدشون راضی بودن


ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری