گلم اون وزنی ک ب بچه میدی هم کاذب و خطرناکه
بهتره رعایت کنی ک وزنش نرمال بره بالا
عزیزم شرایط خودت مهمه، چه طبیعی چه سزارین با خوردن چیزای شیرین هم جون بچه رو به خطر میندازی هم خودت، دیدم که میگم
ن عزیزم به ریسکش نمی ارزه اگ دیابت داری ممکنه بچه خفه بشه
شما که دوتا طبیعی اوردی چرا میخای بری شکمت پاره کنی همون طبیعی بیار
نخور من که دیابت ندارم وزن بچه هم پایینه گفت شیرینی و نمک نخور روی قلب بچه تاثیر میزاره
عزیزم دیابت داری خطرناکه چیزایه شیرین بخوری ریسک نکن برای سزارین یا طبیعی بودن بخای شیرینیجات بخوری خطرناکه
عوارضش خیلی بیشتر
اتفاقا مراعات کن بیشتر
دور از جون خطر کیسه آب و... به کنار
ممکنه رو قلب بچه هم اثر بزاره
فقط وزن بچه بالا نمیره، احتمال پاره شدن کیسه اب هم هست
من با اینکه قند ندارم دکتر گفت چیزای شیرین زیاد نخور برا وزن بچه
میگن احتمال اینکه بچه قند بگیره زیاده بنظرم رعایت کن من که خودم خیلی میترسم تایپیک های شمارو میخونم بیشتر استرس میگیرم
غیر ناشتا چند
چنده قندت گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.