۱۹ پاسخ

بچه منم نمیگیره

گلم شیشه شیرش کدوم برنده؟؟؟؟
قیمتش چنده ؟؟؟؟

اوخ ننه فندوق تنبلهههه

پسر منم😂 بلده‌ها ولی وظیفه من میدونه.
تازه یکم زاویه‌ش بد میشه میزنه زیرش که درستش کنم😀

پسرمنم باید چند بار بگم شیشه رو بگیر تالطف کنه یکم بگیره بعدچنددیقه ام ولش می‌کنه🤣🤣

پسر منم گاهی عشقش باشه میگیره

دختر منم همینه،البتع دختر من چون بازی گوشی میکنه مجبورم خودم بگیرم ک شیرشو تموم کنه

من دوتا بچه هام از چهار ماهگی خودشون گرفتن

پسر من یهویی خودش برداشت خورد ولی الان گاهن خودش میخوره گاهن خسته باشه اصلن دست نمیگره تنبلن یکم فقط 😂

الانم که زیاد میلی به شیر نداره بچه های شما چن سی سی میخورن تو روز
غذا بیشتر میخورن یا شیر ؟

دختر منم حتی تودس من به زور میخوره

یه قل منم نمیگیره

دخترمنم

دقیقا پسر منم نگرف😂 هنوزم نمیگیره گشادیش میاد😂 ما باید نگه داریم

سلام عزیزم میخوای عکس بچت آتلیه ای کنم فقط ۴۰ تومن واریز بعد از دیدن عکس

دختر منم هنوز یاد نداره 🤣البته نمیخواد یک بارم نگرفته هنوز

دختر منم

هنوز خود کفا نشدم 😅 شایدم خان تشریف دارم 😁 شایدم ادعام میشه 😆 ای تنبل خان 😂

دقیقا

سوال های مرتبط