طبیعیه خودشونو سفت میکنن؟؟

۴ پاسخ

اره تازه هفتت بالا ترم بیاد کلا بیشتر وقتا سفته و سمت معده آدم انگار قراره بترکه بیاد بیرون🥲😑

بلههههه همین الانش دوتا قمبله زده اینور اونورم🤣نازشون کن جا به جا میشن

اره طبیعیه

بله.

سوال های مرتبط

مامان محمدودوقلوها مامان محمدودوقلوها هفته سی‌ام بارداری