وا کم چرا حتما دکترت بگو پرگناکر بنویسه برات مولتی ویتامین هست
معجون و عسل و موز و شیر و کباب و برنج و تخم مرغ اینارو خیلی بخور
لیدی میل کاکائو بخر بخور هرروز هم برای تو خوبه هم برای بچت این طعم از همه بهتره
من تا۷ماه وزن نگرفتم شکمم نداشتم وزن بچم خوب بود اما من کمم نکردم خوراکم همش غذاها مقوی بودولی وزن بالانمیرفت ولی وزن بچه بالارفت تو۸ماه یهو وزن گرفتم
ترمام بگير خيلي خوشمزه هس تو تاپيكم عكسش هي خيلي خيلي خوشمزه هس
از دست این دکترا مردیم😅
معجون درست کن بخور
مغزیجات موز عسل اینا بریز تو شیر مخلوط کن بخور وزنت میره بالا
چند کیلو بودی قبل بارداری الان چندی؟
مهم وزن بچس وزنش اگه سونو خوب بوده چیز خاصی نیس من از اول بارداری 4 کیلو اضافه کردم کلا که الانم نیم کیلو کم کردم
لیدی میل بهت نداد
فاز دکترا هم نمیفهمم چاق میشی میگن چرا چاق شدی لاغر میشی میگن چرا لاغر شدی😒😒
بخور😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.