این روروئک چطور ارتفاعش تنظیم میشه ؟

تصویر
۳ پاسخ

یه چیز مشکی اون زیر هست فشار بده میاد پایین
مثل مستطیل درست شد بگو‌

تنظیمش میکنم یا پایین میاد کلا یا بالا وسط واینمیسته

مال منم خیلی بلنده همینه ولی جلوش فرمون ماشین هست
با این حال ک قد بچمم بلند ۶۸ هست ولی براش بلنده

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی