سلام ممکنه آزمایش انتی رو ببیند چطوره؟🙏

#بارداری#شیر#پوشک#آزمایش

تصویر
۴ پاسخ

سلام دوستان کسی هست ک تو آزمایش غربالگری اولش ی مشکل داشت

خوبه فک کنم

خود انتی ک خوبه...فک‌نکنم مشکلی باشه گلم

تصویر

بفرس برا چت جی پی تب عزیزم ...جنسبت بهت گفت ؟

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 ۱ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۲ ماهگی
مامان مــهبدَم🤎 مامان مــهبدَم🤎 ۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شادی مامان شادی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ثنا و يونا🩷💙 مامان ثنا و يونا🩷💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری