۴ پاسخ

من امروز یکی از اقوامم فوت کرد رفتم قبرستون اما سر خود قبر نرفتم تو بلوار قبرستون بودم

سمت مزار اگه هست نزدیکشون نشو سنگینی داره

اگه حس خوبی نداری برگرد خونه عزیزم

بنظرم این ماهای اخر جاهای شلوغ نری بهتر

سوال های مرتبط