مایعات،آش، آبگوشت
خرما بخور ولی کم .اگه میتونی مکمل اِنشور بگیر بخور با آب واقعا عالیه هم خودت هم شیرتو مقوی میکنه و آبکی نیس اینو دکتر پسرم گفت بهم خریدم تو این چندماه دارم میخورم عالیه
من کلا چیزهای نفاخ نمیخوردم.صبحها دوتا تخم مرغ میخوردم با کره دوغی.شربت عسل مدام میخوردم.عصاره گوشت خیلی میخوردم.بیشتر مایعات میخوردم تا ۱۰ روز و چیزهای مقوی .لاکتاول میخوردم برای زیاد شدن شیر .آهن و کلسیم میخوردم .چیزهای مصنوعی و سرخ کردنی اصلا نخور چون خودت اذیت میشی .خداروشکر راحتم دفع میکردم و یبوست نداشتم
سلام گلم ،از قرص ها قرص آهن، کلسیم، لاکتاول، دمپریدون و ویتامین دی بخور
صبحانه حتما بخور، روزی دو تا تخم مرغ بخور،هر روز غذایی که توش گوشت مرغ،ماهی یا گوشت گوسفند داشته بخور،شوید پلو با گوشت چرخ کرده خوبه،ماش یا عدس با پلو و گوشت چرخ کرده درست کن ،همون غذاهایی که قبلا میخوردی رو بهش یه مقدار گوشت چرخ شده و پیاز داغ اضافه کن و مقوی تر کن ،میان وعده مغزی جات مخصوصا بادام بخور،شیرینی جات رو کم بخور چون تو دوران شیردهی تغذیه غلط باعث اضافه وزن میشه
من برا اینکه شسرم زیاد شه ابگوشت ماهیچه میخورم یا ابگوشت گردن عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.