سلام خانوما ترشحات کمر درد دارم خیلی شدید طبیعی یا برم دکتر

۳ پاسخ

برو دکتر

ترشح اگه بوی بد و خارش و سوزش نداشته باشی بنظرم طبیعیه اما اگه داری حتما برو دکتر

اگه خیلی شدیده دردش دکتر برو

سوال های مرتبط

مامان ارتین کوچولو مامان ارتین کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان نعنا مامان نعنا هفته بیست‌وهشتم بارداری