14خیلی کمه من تو 18هفته 24/5
بود دکتر گفت فقط سرکلاژ اصن زیر 30باید سرکلاژ بشی خیلی خطرناکه
سرویکس۱۴ حتما سرکلاژ شو
نی نی پلاس نصب کن تو گروه سرکلاژیا عضو شو اونجا خیلیا هستن ک فانل بودن اما نمیدونم چند میل. میتونی ازشون بپرسی
عزیزم من با سرویسک 22 تا آخر رفتم البته شیافت سر ساعت آمپول سر ساعت قرص سر ساعت استفاده داشتم از همه مهم تر خواست خدا همه کارای خونه هم با خودم بود بدون کمک بودم
سرکلاژ نشدی عزیزم،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.