۵ پاسخ

14خیلی کمه من تو 18هفته 24/5
بود دکتر گفت فقط سرکلاژ اصن زیر 30باید سرکلاژ بشی خیلی خطرناکه

سرویکس۱۴ حتما سرکلاژ شو

نی نی پلاس نصب کن تو گروه سرکلاژیا عضو شو اونجا خیلیا هستن ک فانل بودن اما نمیدونم چند میل. میتونی ازشون بپرسی

عزیزم من با سرویسک 22 تا آخر رفتم البته شیافت سر ساعت آمپول سر ساعت قرص سر ساعت استفاده داشتم از همه مهم تر خواست خدا همه کارای خونه هم با خودم بود بدون کمک بودم

سرکلاژ نشدی عزیزم،

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🤰🏼 مامان دنیز 🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سانیار مامان سانیار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Alisan مامان Alisan ۵ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیستم بارداری