۱۸ پاسخ

دوبار در هفته

منم نخوردم چاق میکنه

هفته ای یک یا دوبار .
سعی کن خودت تو برنامه غذاییت تخم مرغ .ماهی و میگو داشته باشی
نیاز زیاد به قرص،نداشته باشی

من روزی یدونه میخورم😐

کی میگه؟ اوناییک میگن دکتر ک نیستن چرت میگن اینا ویتامینایی ک باید ب بچه برسه و برای بدنتم مهمه .حتی اینایی ک میگن قهوه بیش فعالی میاره هم دروغه

هیچ وقت نخوردم
دکترم لازم ندونست برام تجویز کنه

منکه دکترم گف روزی یدونه بخور

من هفته ای۱دونه

من هر روز می‌خوردم .دکتر جدید گفت یک روز در میون بخور

۲ روز تو هفته

میگن زیادش خوب نیس من دکترم گفت چهار روزی یکی

منم از اول بارداریم دکتر داده یه روز درمیون میخورم

برا من گفت هفته ایی دوبار دقیقا منم گاهی اوقات یادم میره

برای منم گفته یک روز در میان

من از اول دارم روزی یدونه میخورم

من اصلانخوردم

منم دیروز رفتم دکتر واسم نوشت گفت یک روز در میان بخور

من دو روزدر هفته میخورم
بعضی وقتا هم یادم میره😄

سوال های مرتبط