امان ازدست کولیک شبانه🫠🫠🫠
دیگ نمیدونم چیکارکنم هیجوره خوب نمیشه

۵ پاسخ

الان یادم اومد ک بایدتخت نظر دکتر هردارویی بهش بدم آخه فاویسمی بچم🥲

قطره کولیف هم خوبه من میدم

من. همه جور قطره امتحان کردم ولی بنظرم کریپ میچکر یکم خوبه . و قطره کولیک پدیابست. منم الان رو پاهامه

خدا قوت ✋🏻

حوله داغ کن بذار رو شکمش
کمرشو ماساژ بده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان نیلماه وآیماه🌛 مامان نیلماه وآیماه🌛 ۷ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی