۳ پاسخ

مال من از ازمایش معلوم شده خدارشکر همچیشم خوب بود فقط وزنش کمه

غذا نمیخورد شیر نمبخورد وزن نمیگرفت انرژی زیادی هم نداشت

از الان مشخص نمیشه عزیزم باید آزمایش بدی

سوال های مرتبط

مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی
مامان نی نی ماه مامان نی نی ماه ۱ سالگی