۴ پاسخ

راست میگه اگه اونجا باید تنها بشینی تو خونه خب نرو چه کاریه ، یکی دو روز پیش مامانت باش

ینی کسی درکت نمیکنه که نزاره پاشی

اگه جایی هس که دراز بکشی و شوهرت و خانواده شوهرت هواتو برو
اگه نه که بهتره بری خونه ی مامانت

نری بهتره بازم خوددانی

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
بالاخره منم لباسای نینی شستم
یه ۱۹ تکه و یه ۵ تکه سایز صفر
برای سایز صفر همینا کافیه؟
بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند فرزند فرزند پروری فرزند پروری زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی طبیعی طبیعی زایمان طبیعی سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک شیردهی شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی