۱۲ پاسخ

۲۸۰۰ تو دستگاه نمیره نرماله
خواهرم دوتا بچه هاش ۲۷۰۰ بودن دستگاهم نرفتن

منکه ۴۰ هفته دنیا اومدم ۲.۵۰۰😁

۲۵۰۰بود دخترم ۳۷هفته اومد نرفت دستگاه

بچه ۳۷ هفته ای نارس نیست که بره دستگاه

دختر من ۳۷ هفته ۲ روز دنیا اومد وزنش هم ۲۵۵۰ بود
دستگاه هم نرفت یه روزه مرخص مون کردن

تو ۳۰ هفته چقدر بود وزنش؟

گلم من بچم 34هفته 5روز بود با وزن 1/900خداروشکر دستگاه نرفت نگران نباش

من خواهر زاده هام ریز بودن وزنشون کمتر هم بود دستگاه نرفتن

۳۶ هفته با وزن ۲۹۰۰ دخترم بدنیا اومد خدا رو شکر نرفت

نه من ۳۶هفته ۲۶۰۰اومد
خداروشکر دستگاه نرفت

نه عزیزم برای وزن نمیرن دستگاه بالای۲/۵۰۰باشن

عزیزم نگران نباش اگ خدایی نکرده دستگاه هم بره دو س روزه میا. بیرون

اکثر بچها ۳۷ کاملا دستگاه نمیرن

سوال های مرتبط

مامان آرین و فسقلی💙 مامان آرین و فسقلی💙 روزهای ابتدایی تولد