۵ پاسخ

نه واقعا تحت هیچ شرایطی به کسی حق نمیدم بچشو بزنه حالا داد باز نمیدونم
توام اینجوری فکر کن که زدن بچه هیچ توجیهی نداره که وقتی عصبی میشی بدونی حق نداری بچه رو بزنی

ببین اون یکی بچه ات هم کوچیکه و خیلی کوچیکه هنوز به امنیت و محبت رفتاری تو نیاز داره اون هنوز هیچی از دنیا نمیدونه و تنها پناهش تویی !
هر موقع خواستی دعواش کنی به خودت یادآوری کن تو خواستی که اون به دنیا بیاد و خیلی معصوم و بیگناهه حتی اگر شلوغ باشه !
روی خودت کار کن و اصلا اصلا زورتو به ضعیف تر از خودت نشون نده که بخوای دست روی بچه بلند کنی!!
اگر نیاز به کمک داری با یه مشاور صحبت کن

خوب حق داری دوتا بجه پشت هم سخته آدم یهو عصبی میشه ..همه ما یه وقت هایی عصبی میشیم
تا حالا نزدم ولی داد زدم سرش بچم بغص کرده ولی سریع نازش کردم اونا گناهی ندارن .ما بدنمون و ذهنمون خسته اس جون نداره

اره از خدم متنفر شدم

همین بچه 28 روزه یا بچه دیگه هم داری؟

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی