سرلاک گندم خوبه

۳ پاسخ

من زیاد از دکترا میشنوم سرلاک اصلا ندید..مواد افزودنی و شکر دارن بچه طعمشو میچشه دیگه غذا بدون نمک و شکر عادی رو نمیخوره… اگه میخوای سرلاک بدی خودت درست کن بدون شکر

برا شروع برنج خوبه و حریره بادام

سلام
اگه شما هم دوست دارین که فقط و فقط و فقط با ۵۰ هزار تومن عکس خودتون،همسرتون،فرزندتون رو اتلیه ای کنین.
وارد کانالم بشین
مارو دنبال کنین.
تم مورد نظرتون رو انتخاب و برای من ارسال کنین.
بعد از اینکه عکس ادیت زده تون رو تحویل گرفتین هزینه رو واریز کنین.


@atliyeh_ayhan1404
اگه اینجا هم سوالی داشتین داخل خصوصی پیام بزارین تا بتونم جواب بدم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی