۴ پاسخ

درماه ده تا سهمیه دارن
میری داروخانه کدملیش رو میدی میخری

در ماه چنتا هس سهمیه؟؟؟

من نان ۱ میخرم باسهمیه ۲۵۱ تومن آزاد ۳۱۵ تومن ماهی ۱۰ تاسهمیه دارن

نه عزیزم داروخانه میتونی بری بخری

سوال های مرتبط

مامان پناه🐣 مامان پناه🐣 ۴ ماهگی
مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی