۵ پاسخ

یه کمم درد پریود دارم دیگه نمیدونم واقعیه یا از استرس تلقین میکنم

مرسی بابت راهنماییت

نه لازم نیس بری ولی علام زایمان لکه قهویی من بارداری قبلیم داشتم یه لخته قهویی بود گفتن موکوسه یه هفته بعدزایمان کردم توکه کمرت دردمیکنه انشالله تاصب دردات شرومیشه

وقت زایمانت است گلی. منم ۳۸ هفته ۳ روز بود لک دردم هروقت سرویس میرفتم لک میدمدم. کم کم درد دام شروع شد.

برو عزیزم

سوال های مرتبط