دخترم ۴ ماه و ۱۴ روز داره از کی غذای کمکی رو شروع کنم

۱۲ پاسخ

هرموقع دکترش صلاح بدونه گلم

من به خاطر رفلاکس گفت شزوع کنم

۶ماعش ک تموم شد

دکتر من از پنج ماهگی گفت معرفی غذاها رو با تست آلرژی شروع کنم

بهتره ۶ ماه باشه
ولی اگه وزنش کم باشه یا رفلاکس داشته باشه ممکنه دکتر زودتر هم بگه شروع کنید

6ماهگی

بستگی به بچه داره من بچم با اینکه نارس بود و رفلاکس هم نداشت دکتر تشخیص داد از چهار ماه و ۲۰روزگی شروع کردم

رفلاکس داره ۴ اگه نه که ۶

از چهار ماهگی پس شروع می کنی

سلام ۶ماه

اگه رفلاکس داره از چهار ماهگی با دستور دکترش میتونی ولی اگه رفلاکس نداره ۶ ماهگی

فک کنم ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی