عزیزم دومین سونو که رفتی ک خیالت از جنسیت راحت شد برو بخر تا سنگین نشدی من الان تا دستشویی بزور میرم
بگیر کم کم
من ۲۱ هفته حدودا رفتم گرفتم الان فقط سرویس چوب و یه مقدار از بهداشتیا مونده بقیه چیزا تقریبا کامله
من۲۰ هفته تکمیل کردم
خیلی زود برو خرید خیلی گرونه ،من دیروز هرچی قیمت میکردم میدیدم قشنگ دوبرابر شدن اصلا جرات نکردم چیز اضافه بردارم
الان ک جنسیت رو میدونی شروع کن دیگ
هفتت بره بالا خیلی اذیت میشی
از ۲۸ هفته میتونی بخری با خیال راحت چون هم امکان دنیا اومدن هست و دنیا بیادم زنده می مونه ..من ۲۸ تا ۳۰ هفته همه رو خریدم راحت اگه حضوری میخری نگه ندار آخرا چون نمیتونی بازار گردی کنی
من به امید خدا وسط هفت ماه یا اول هشت ماه میخوام برم کامل بگیرم
من از هفته ۳۴
والا تو این وضعیت که روز به روز گرون میشه از الان بخر من سیسمونی اولم که مامانم داد سال ۴۰۲ شد ۱۲۰ کلا
الان ۲۰ تومن دادم فقط لباس سایز صفر و یه ساک
تازه لباسی که خواستم بخرم ۱۰ روزه ۱ تومن گرون شد
از الان بگیر هرچی میتونی
ب ۳۰ هفته برشی شاید سختت بشه دگ
هر چی زود تر بهتر گرون میشه همه چی
از الان کم کم بگیر من ۵ هفتم بود گرفتم هرماه ی چیز گرفتم ک بهم فشارم نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.