کم خونی
البته من کم خونی شدید دارم هموگلوبین خونم ۷ هس که اینقد مهر میخورم
من ۱۰ ساله میخورم 😅😅دیگه قهار شدم چشم بسته مهر رو میخورم بهت میگم مهر کجاست 🤣🤣ولی فقط مهر کربلا میخورم
چون تمام خاک ها خوردنش نهی شده جز خاک کربلا
قشنگ ۲.۳ هفته یه مهر تموم میکنم
هوس مهر کردن دلیل کم خونیه
مامان بزرگ من تنباکو میخورد توی بارداریش فکرشو کن خریچ خریچ تنباکو😂😂😂😂 بعد مامانم میگه تا تنباکو مینشست میخورد ما میفهمیدیم حامله س😂😂
خاک مهرخوردن نشانه کم خونیه
اهنت کمه احتمالا حتما ب دکترت بگو
وای این ویاره
یکی از فامیلام هوس زغال میکرد اصلا باور نمیکردم میگف مث ادم دیابتی ک هوس قند کنه تا این حد
😩😂😂
مامان بزرگ من موقع بارداریش همش دلش هوس مهر میکرده و میخورده😁
واس ت خوبه من اخریا هوس سفید اب کرده بودم دلم میخاس بخورم😅😂نمیتونسم تاصب ی سفید اب میگرفتم دستم تاصب بومیکردم بخابم
مهر خوردن خوب نیست آهن بدنت کمه .پلاکت خونت هم میاره پایین
آهن بدنت اومده پاییین
شدید کم خونی
😂😂ب نظرم ی سر ب مسجد بزن مهر زیاد داره
شما خوبی مهر دوست داری من دیدم بعضیا ذغال میخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.