خانما میتونیم ارایش کنیم ضرر که نداره؟

۱۰ پاسخ

مشکلی نداره من دکتر خودمم بارداره میکاپ داره همیشه

من روحیمو از دست میدم .. کلا بهم انرژی میده ب خودم رسیدن
و دکترم گفت مشکلی نداره

من از دکتر پرسیدم
گفت اینا همش باعث بهتر شدن روحیه خودت میشه
اکثر مامان هاییم ک میان پیشم همه آرایش کردن تاحالا ندیدم ک ضرری برای جنین داشته باشه این حرفای قدیمی رو بنداز دور🤣

وا
من هر مهمونی رفتم کامل میکاپ کردم

واکنش منی ک هر روز ارایش میکنم 😶‍🌫️🫥🫩

من سه ماهه اول نکردم حتی رژ هم نزدم اما الان میکنم فقط رژ مدادی میزنم که سرب نداشته باشه

من فقط گاهی اوقات ماهی یکبار مهمونی دعوت بشم فقط کرم پودر با رژلب میزنم .

من حوصله ارایش کردن ندارم 😅 هیچی

نکنی بهتره چون میگن صورت لکه میشه

سلام ایا زدن رژ خالی برای بارداری خوبا یا نه

سوال های مرتبط

مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان لپ لپی مامان لپ لپی هفته بیست‌ویکم بارداری