۱۵ پاسخ

تا چهل روز میگن نزن .بعد بزن.منک از اول نزدم.بعد زایمانم .لازم ندارم.😁😁😁سینه هام یکم بزرگ شدن ک لازم نیس

نه سوتین ضرر داره شیر کم میکنه من کلا تو خونم نمیزنم فقط جای برم شیردهی میزنم

اره دقیقا منم کلا از قیافم بدم اومده خخخ
واقعا هر جور ک خوشگل و خوش قیافه باشی بعد زایمان زمین تا آسمون فرق میکنی ادم😏
😂

عزیزربطی نداره به محکم یاراحت بودن سینه ها شیرخشک میشه خیلیامن دیدم سینه هاشون راحت گذاشتن ولی شیرندارن خیلی کم شیردارن بعدش خشک شده

برا فصل تابستون خوب نیست بومیگیره سینه از اون مدل نیم تنه بگیر

وااای من اصلا نمیتونم نزنم هم زشته هم نوکش میخوره به لباسم اذیتم میکنه

ربطی نداره بابا یه چیزایی میگن قبل شیر دهی هم میگن نزن نوک سینه خراب مبشه اینا همش حرفه گلم

والامن خیلی سفت میبندم سوتین هام همشون سفت محکم هستن نمیتونم نبندم خداروشکرشیرم خوبه

همینجوریش بعد از شیردهی سینه ها تا ناف میان
سوتینم نپوشیم دیگه باید از رو زمین جمعشون کنیم
خواهر تن کن 🥴😂

سوتین شیردهی بگیر هم راحته هم مرتب میمونی

وا نه چه ربطی داره منکه میبندم سوتین😐

سفت نباید باشه

ن عزیزم منک از روز‌اول زدم هیچ مشکلیم نبود

ن بابا شیردهی بزن ربطی نداره

من سوتین شیردهی میزنم همونجوری بد ریخت دیده میشه

سوال های مرتبط