نه والا میشه مگه انبه خرید
میدم ولی زیاد نمیخوره... دوست نداره
آره من به پسرم میدم اتفاقا خیلی هم دوست داره
اصلا دوس نداره
فک نمیکنم بخوره
دخترم دوس نداره
من پارسال خیلی کممم دادم امسال ولی دو سه باری خورده دوست داره حساسیتی هم نداشته
انبه از ۶ماهگی مجازه... بچه من تا بچه بود میخورد الان چندشش میشهدوس نداره بخوره
من همه چی میدمش
من از ۱۰ماهگی به دخترم میدم
اگه ندادی تا حالا از کم شروع کن
من ب پسرم وقتی ۱سالش بود هم میدادم
خیلی مقویه حتما بده
اگر هم نخورد شیرموز انبه براش درست کن
یا مثل اوتمیل یخچالی با انبه
آبمیوه شو خیلی دوست داره ولی میوه شو تا حالا ندادم نمیتونیم بخریم گرونه
من هفت ماهش بود میدادم الان ولی دیگه نمیخوره کلا هیچ میوه ای جز موز نمیخوره تازگیا
اگه تاحالا ندادی تست بگیر
اره من از ۶ماهکی دادم
بله دوس داره
اره میدم ولی کم
اونم بخاطر اینکه خودم حتی از بوی انبه حالم بد میشه زیاد نمیگیرم ولی شوهرم دوس داره
دوسندارع نمیخوره
من دادم یبار یه تیکه تمام قفسه سینه کهیر زد چند روز پیش
اره دیگه الان همه چی میتونن بخورن بچه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.