من ۳۳ بود دکتر گفت عالیه همه چی
اتفاقا سرکلاژ استرس زیاد مراقبت زیادی میخاد مبادا عفونت بگیری مبادا بخیه هات باز بشن مبادا....
من انومالی 47 بود
برا من ۳۴ بود.شکمی ابته
آره اگه شرایط داری سرکلاژ شو چون دوقلویی
عزیزم چون بسلامتی دوقلو داری و بارداری سخت ترس داری من یک قلو و با ۳۹ سرکلاژ کردم چون هم سابقه داشتم و هم نشون نمیده ماه های بالاتر کمتر میشه
تا برات دیر نشده با دکترت مشورت کن برا سرکلاژ
36سرکلاژ نمیکن 31اینا بیاد بهت استراحت میده اگه بیاد25سرکلاژ میشی
باید واژینال چک بشه شکمی خطا داره من شکمی ۳۵ بودم واژینال ۲۵ سرکلاژ شدم
من 35
3۶ خوبه نیاز به سرکلاژ نداری عزیزم خوبه
۳۲ بود گف خوبه
33 34
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.