من کم درست میکنم بهتره غذای مونده ندی مخصوصا الان که هوا گرمه
من میزان یخچال برای فرداش
ی شب بمونه اشکال نداره ولی بیشتر نه دیگ میریزم دور
من در حد دو پیاله درست میکنم برای دو وعده باقی ماندش رو یا خودم میخورم یا میریزم دور
من ک غذای تازه میدم بچم
من هروقت درست کنم برا ۴وعده ۲بار نهار۲بارشام...میذارم یخچال اندازه ی یه کاسه ماست خوری گرم میکنم براش ...خداروشکر هیچ اتفاقی هم نیوفتاده تا حالا...سر پسراولمم همین کارو میکردم
مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️
من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا
🎁 مشاوره + برنامه یکروزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی وی ninifood_artam
کانال ninifoodartam@
من یخچال نمیذارم فریز میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.