۷ پاسخ

من کم درست میکنم بهتره غذای مونده ندی مخصوصا الان که هوا گرمه

من میزان یخچال برای فرداش
ی شب بمونه اشکال نداره ولی بیشتر نه دیگ میریزم دور

من در حد دو پیاله درست میکنم برای دو وعده باقی ماندش رو یا خودم میخورم یا میریزم دور

من ک غذای تازه میدم بچم

من هروقت درست کنم برا ۴وعده ۲بار نهار۲بارشام...میذارم یخچال اندازه ی یه کاسه ماست خوری گرم میکنم براش ...خداروشکر هیچ اتفاقی هم نیوفتاده تا حالا...سر پسراولمم همین کارو میکردم

مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️

من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا

🎁 مشاوره + برنامه یک‌روزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی وی ninifood_artam
کانال ninifoodartam@

من یخچال نمیذارم فریز میکنم

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان مامان پسر مامان ۱۷ ماهگی